Anya Pradat Visel

Sikeres, Mai, Trendi, Céltudatos anyák blogja

5.rész: Krumplifőzelék

2018. július 29. 10:06 - Addison

Hétfőn az irodában voltam, így kedden van időm főzni Neki. Amúgy nagy A szülinapja van ma, szóval van mit csinálnom ezen felül is! (hajmosás együtt, már ott áll mellettem A, szóval sokkal több idő és nem is olyan hatásos, délután egy kis tiramisut akartam Apának csinálni, de a turmix géptől sírt A, meg kellett várni még alszik, pedig akkor még hajat is kellett volna szárítani. JAj és rendeltem enni magamnak, ebédet, de én még ilyen száraz csirkemellet nem ettem. "A baj csőstül jön!)"

De muszáj folytatnom a főzést! Elalszik hát nehezen délelőtt a kicsi,és irány a konyha!

Ehhez a recepthez kell burgonya, vaj, zeller ,póréhagyma, fokhagyma, olívaolaj, babérlevél, kakukkfű (ezt én kihagyom mert nem jött be paradicsomos rizsnél!) szerecsendió, alaplé és tejföl.

Nos, nincs itthon alaplé sem és tejföl sem szóval víz és mascarpone lesz helyettük!

Nem hiszem hogy a klasszikus bölcsis/ovis krumplifőzelékben ennyi minden lesz benne....Bárcsak! 

Na hát szépen tettem amit a recept kér: reszeltem, vágtam, pároltam és turmixoltam. Szép és finom kis főzelék lett! Az illata....Isteni!!! 
(magamnak ma sem rendeltem ebédet jut eszembe)

Eredmény: negatív

Utálta, öklendezett első kanálnál már. Hatalmas krokodil könnyek kíséretében, úgy sírt. Olyan szomorú volt, csalódott bennem,hogy megint nem régi ízek adok neki! Csak nézett rám és sírt. Én is majdnem sírtam :( 
Édes kisfiam!!! Jött hát a Hipp-es zöldséges bébiétel. Megette jóízűen.

Örökre bébiételt fog enni. Tuti. Teljesen el vagyok keseredve. Abba kellene hagynom ezt a kóstoltatást. Meg fog utálni engem teljesen. 

krumpli_foz.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anyapradatvisel.blog.hu/api/trackback/id/tr9014133997

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása