Anya Pradat Visel

Sikeres, Mai, Trendi, Céltudatos anyák blogja

Különkiadás- Torta 1

2018. július 19. 12:05 - Addison

Első szülinapi torta - by Anya

Folytatódik a szülinapra készülés

5 db torta recept van a könyvben, 5 torta amit már egy éves gyermek is ehet a szülinapi zsúrján! 

Bevásároltam hozzájuk, és most a szülinapig hátralévő 3 hétben elkészítem mindet, megkóstolja a kisfiam, és amelyik ízlik neki, az lesz a szülinapi tortája :) Az első ! 

1. torta : Banános ricottatorta 

Első lépésben ledaráltam a keksz helyett a babapiskótát, majd elővettem a tortaformát. Szép, színes és trendi csak éppen nem 20 cm átmérőjű. Egy kezdő cukrásznak ez már baj. Na jó, akkor megyünk tovább. Banánt összetörni milyen nehéz! Jöhet a többi hozzávaló. Ez a keverőtál kicsi lesz. A nagyobb a mosogatógépben várja, hogy ismét tiszta legyen. Jó akkor ez marad. Robotgéppel összekeverem szépen, épp hogy nem  folyik ki oldalt. Mehet a tortaformába és a sütőbe. Ezen a ponton ismét rájövök: ez nem nekemvaló, nem  szeretek sütni mert nem tudok! 
Veszek magamnak valami tanfolyamot mostmár...

Szépen sül a sütőben, de persze tovább mint a könyv mondja. Kiveszem, át a hűtőbe. 
Reggel kóstolás: nyilván nem úgy néz ki mint a képen, meg se tudom fordítani mert kicsit leragadt. Egész finom, bár én az ilyen tejes, túrós tortákat nem szeretem. Na de az ünnepeltnek ízlett?!

Eredmény: negatív   pozitív 

UDPATE: este mivel apa ezt ette, ő is megette! 

 

Nem ez lesz a szülinapi torta! 

torta1.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anyapradatvisel.blog.hu/api/trackback/id/tr7314122653

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása