Anya Pradat Visel

Sikeres, Mai, Trendi, Céltudatos anyák blogja

4. rész: Penne paradicsommal és mozarellával

2018. július 28. 10:05 - Addison

Pénteken elérkeztem az én kedvencemhez, a pennéhez paradicsommal. Azt tudtam előre, hogy A nem fogja enni a sajtot, szóval az lemarad róla. Isteni lett! A finom kakukkfű és bazsalikom... MMMM!

Szépen elkészítettem, ismét alvás időben. Jött az ebéd idő. Penne helyett rizs volt hozzá, mert ugye a penne is kiesett a játékból egy időre...

NEM ÍZLIK NEKI ........

Jó. Kivagyok. Jött anyukám, vele viszont megette délután a tegnapi édesburgonyás menüt!! Gyerekek.... Készen vagyok. Én szépen takarítottam a ház előtt a mama autóját, cserébe ők ketten itt elszórakoztak és megették az összes Édesburgonyás sárgarépa levest! Bezzeg velem tegnap nem ette. Nem értem, de örülök hogy megette! 

Eredmény: Negatív

penne_para.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anyapradatvisel.blog.hu/api/trackback/id/tr6814133413

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása