Anya Pradat Visel

Sikeres, Mai, Trendi, Céltudatos anyák blogja

Bölcsis beszoktatás tanulságai- top 10

2018. október 28. 09:51 - Addison

1. Ne leskelődj! Ha messziről csinálod,félő hogy nem  látsz mindent és amit  nem látsz, beleképzeled. Én pl. azt láttam , hogy nem látom az udvaron a kisfiamat, és elképzeltem , hogy ő egyedül van bent a szobában és kintről nézik csak. Majd este mikor jöttek a képek, láttam hogy kint volt ő is, csak a homokozó azon részén amit pont nem láttam jól! 

2. Légy erős! Ha te az vagy, a kicsi is az lesz! 

3. Sose lépj le köszönés nélkül! Soha. Ha erre kérnek se! A gyerek érti , hogy elmész , sírni fog, de nem a bizalom ott lesz, hogy szóltál és visszajöttél érte később!

4. Minden reggel meséld el neki, ma mi lesz a programja a bölcsiben! És persze hogy ezek után jösz érte! 

5. Vigyél ajándékot a bölcsis dadáknak. Egy kis kedvesség nekik is jól esik. 

6. NE ítélj elsőre. Add meg magadnak is a min, két hét beszokási időt! :)

7. Munkahelyeden 2 és fél hét szabit kérj, ha tudsz. Mikor vége a beszoktatásnak legyen 1-2 napod magadra, ügyintézésre. 

8. Legyen a benti szekrényben elég pelenka, törlőkendő, váltóruha, kedvenc plüss játék és cumi! 

9. Délután otthon, csak vele foglalkozzatok. Legyen minőségi idő és tudja meg a kicsi ,hogy így van ez jól: nappal anya&apa dolgozik, én bölcsizek de délután EGYÜTT VAGYUNK!

10. Légy kedves a többi anyukával, tanuld meg a többi gyermek nevét a csoportotokból. 

 Képtalálatok a következőre: preschool

foto:Pinterest

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anyapradatvisel.blog.hu/api/trackback/id/tr914320033

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Addison 2018.10.29. 09:06:55

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Szia :) apa, anya, nagyi,nagypapa - nem zártam ki senkit! Ez a 10 tapasztalatom van nekem anyaként, de ettől jól jöhet apának is ! Minden tiszteletem az apuknak akik ezt végig csinálják! Sőt én nagyikkal is találkoztam akik átvették ezt a dolgot a szülőktől!

Pic 2018.10.29. 16:15:08

Na végre egy korrekt poszt és nem mismásolás.

Személyes tapasztalat alapján a legfontosabb az ERŐ.

Aki vidáman lerakja a gyereket, elköszön tőle, "puszi délután jövök érted" annál nincs gond, a gyerek vidáman bemegy a többi gyerek közé, esetleg alkattól függően lehet 5 perc pityergés a gondozónő ölében :))

Ahol viszont az anyuka eleve sírva érkezik, hogy "jajj az elválás olyan szörnyű! Mi olyan fontosak vagyunk egymás számára" NA OTT gáz lesz.

Láttam olyat, ahol anyuka és a gyerek minden reggel sírtak egy órát egymás karjában aztán anyuka sírva el balra, gyerek sírva el jobbra..... és úgy is maradt egész napra.

Magyarán szólva ismét egy szemléletes példa, hogy senki nem tudja úgy tönkretenni a gyerekedet, mint TE MAGAD!

Bátorság, határozottság, szeretet és minden rendben lessz.

Csók mindenkinek.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.10.29. 16:45:55

@Addison: Jó, csak trollkodtam... A tanácsok tényleg jók. Nem mellesleg a kölköt én szoktattam bölcsibe, apaként. Ja, a gyermekelhelyezési pert is megnyertem.

2018.10.29. 19:39:49

Ez egy kreált nem létező probléma. Nincs szükség ‘beszoktatásra’
Egy jó bölcsőde képzett óvónőkkel problémamentesen megoldja hogy a gyerek rövid idő múlva szereti és várja a bölcsődét.

2018.10.29. 19:42:28

@Addison: Mit csinálnak végig?

Addison 2018.10.30. 10:33:21

@Pic: Köszönöm :) Egyetértek veled!

Addison 2018.10.30. 10:34:47

@JTU: Ez nem kreált probléma. Ez nem probléma. Az első két hetet hívják így, hogy beszoktatási időszak. A gyereknek , a bölcsis gondozónak is ez egy nehéz időszak. Persze nekik ez a munkájuk igazad van! Én a szülőknek, nagyszülőknek akartam segíteni a saját tapasztalataimmal.
süti beállítások módosítása