Anya Pradat Visel

Sikeres, Mai, Trendi, Céltudatos anyák blogja

1. rész - Penne spenóttal és ricottával

2018. július 25. 12:03 - Addison

Elindultunk az úton.

Eddig csak püréset evett a kisfiam, de szeptembertől bölcsit tervezünk, így kellene,hogy egyen MINDENT. Igen, nem túlzás, elkértem a bölcsi menüjét, ami konkrétan ovis menü! Leves , második, szendvics....

Így hát belevágtam az új ételek elfogadtatásába! 

Igaz már puffasztott kukoricát eszik, kenyeret, zsemlét is. De talán ez nem jelent semmit.

Utazásunk a Havas Dóra Születéstől Születésnapig című könyve alapján fog menetelni előre. 18 étel néztem ki. 18 napra!

Hétfőn kezdtem el a projektet. A délelőtti alvás alatt, megfőztem a pennét. Vettem szép színes durum pennét. Mert az majd jobban fogy, mert tetszeni fog Neki. Elkészítettem a spenótot ahogy a könyv írja. (még előtte nem csináltam) Evés előtt a spenóthoz kevertem a ricottát majd össze a tésztával. 

Eredmény: negatív 

Sajnos nem ízlik a penne. Nem érdekli hogy szép színes. A spenótos rész bejött neki.

Másnap a spenótot rizzsel kínáltam. Kerekszemű, jól szétfőtt rizzsel. És mellé egy kis bébiétel spenót is társult. 

Eredmény: pozítiv

Mindmegette :)  Jöhet a következő!

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anyapradatvisel.blog.hu/api/trackback/id/tr5614120853

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása