Anya Pradat Visel

Sikeres, Mai, Trendi, Céltudatos anyák blogja

Különkiadás: torta 2

2018. július 27. 20:05 - Addison

Elérkeztem a második tortámhoz. Bevallom, nem sok kedvem van csinálni. Kiválasztottam a legkönnyebbet a maradék 4ből. Bevásároltam tegnap a tortához szépen és ma mikor Anyukám van A-val, apa szaunázik, addig én a tavaszi túrókrém után, ezt is elkészítem. Egész este kell hűtőben állnia, pont jó ,hogy csak este 7 körül lesz készen!

Vettem 20 cm -s szuper tortaformát, ezen már nem fog múlni a sikerem! Tegyük körbe a formát babapiskótával. Na, ezt a végére hagyom mert úgyis szétázik addig. Amúgy sem almalében hanem körtelében fogom forgatni őket,  mert A. pocija nem annyira bírja az almát. 

Turmixgépben a túrót krémesre kell mixelni. Aha. Úgy érzem ez nem jó, pici égett szag jön a gépből. De egész krémes lett. Közben ismét közlöm magammal, hogy csak túróval ne kelljen dolgoznom! 
Tejszínt verjük habbá. Oké. Nem lett kemény hab. Lehet nem főzőtejszínt kellett volna vennem?! Mindegy. Jó így is. Ebbe bele a zselatin por. Ez instant por. Ezt sem ismertem még eddig, csak belekevered és készen van. Szépen összekeverem a túróval ezt a krémet és még a cukrot is beleteszem. Egész szép krémes állagú. Mégis működik valami!!! :) 

Mártogatom hát a piskótát, körbe teszem és állnak szépen egymás mellett. Közéjük engedem a masszát! A képen tele van a forma és felér a krém a piskóták tetejéig majdnem, itt a babapiskóta feléig ér fel csak. Ez van. Lehet több túró és igazi tejszín kellett volna bele. Már mindegy! Én tuti nem kezdem előröl!  Megy a hűtőbe egész éjszakára!

Másnap reggel én ettem belőle reggelire:) nagyon finom! A. egyelőre elutasítja..

Délután: Apával 2 szeletet is megevett-  természetesen apával mindent megeszik!! :) 

Eredmény: pozitív

 

van_krem_turo_torta.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anyapradatvisel.blog.hu/api/trackback/id/tr2514144295

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása