Anya Pradat Visel

Sikeres, Mai, Trendi, Céltudatos anyák blogja

Mai fiatalság = Youtuber generáció. De mit jelent ez?

2018. július 16. 15:13 - Addison

gyorstalpaló 30+-nak

Image result for youtube

Testvérem mutatott egy videót. Youtube-n. Nem, nem zeneit! 

Mert.....

A mai fiatalság, egyenlő nagy Youtuberek!

a Facebook nem menő már.

Mi az a youtuber? Ha jól értem, ők azok a fiatalok, akik videókat töltenek fel, saját csatornára. Mint egy ilyen home- saját- tv csatorna, saját műsorral. Egyéni véleményüket itt adják a világ tudtára. Nem FB posztban! Videóban!

Én még csak 30 vagyok, de már öreg ehhez! :D 

Itt egy példa: 

Adott egy híres, vagy népszerű youtuber, aki olvasott egy érdekes (?) cikket , amit én is kitettem az oldalamra

Szóval nagyon szépen összeszedi benne a lány, mit gondol erről a cikkről:

LINK A VIDEÓHOZ 

Vajon mi lesz a "menő" az én kisfiam tinédzser korában? Elképzelni se tudom, annyira gyorsan haladunk előre ezekben! 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anyapradatvisel.blog.hu/api/trackback/id/tr2414012956

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása