Anya Pradat Visel

Sikeres, Mai, Trendi, Céltudatos anyák blogja

7.rész: Tavaszi túrókrém

2018. július 31. 20:05 - Addison

Végre van lehetőségem folytatni a kihívást. Két napja egy szabad percem sincs A.tól de hát nem baj az. Csak így nem tudok NEKI főzni :D ördögi kör. Mikor alszik dolgoznom kell szóval ma végre délután jött Anyukám és tudtam tevékenykedni a konyhában.

Úgy döntöttem, jöjjenek a krémek/mártogatósok! Kenyérfélét bármennyit megeszik, túrót is szereti ha apa kínálja túró rudival.......Ezért választottam most a Tavaszi túrókrémet! Mindent leaprítottam, a menta levél kimaradt. A túróval kicsit meggyűlt a bajom. Nagyon hideg és kemény és alig bírja a gép. Idegesítő. Mindegy.Haladjunk.

Jó hagymás. Nekem ízlik. Apának is. A picit kóstolt csak, az ízlett neki mert apa is evett. Holnap délután majd ketten próbálják! 

Én este ettem pirítóssal! Ez ilyen vendégváró mártogatósnak TÖKÉLETES!!! Mentem a receptet magamnak, ha A nem is eszi most meg. És gyorsan készítettem a tuti befutót eddig kihívásunk alatt : a répafasírtot

Eredmény:  negatív

Fintorgás és fintorgás. Megettem  én....

 tavaszi_turokrem.jpg

Szólj hozzá!
Címkék: babakaja

A bejegyzés trackback címe:

https://anyapradatvisel.blog.hu/api/trackback/id/tr2314144267

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása