Anya Pradat Visel

Sikeres, Mai, Trendi, Céltudatos anyák blogja

Anya új játéka

2018. március 13. 09:41 - Addison

Remington AutoCurl hajcsavaró - nem szponzorált hírdetés

img_4699.JPG

Megleptem magam (ismét) egy kis ajándékkal. Mivel egész nap itthon vagyok most, szeretem ha a hajam szép de praktikusan könnyen összefogható.

Kitaláltam tehát ,hogy veszek egy automata göndörítőt. Régóta kapható már különböző márkákban, de nekem  a favorit a Remington és ők nem rég hozták ki csak ezt a terméküket.

A használati útmutatót természetesen gyorsan átfutottam, írták benne, hogy error2 kód mit jelent, gondoltam nekem ilyet nem fog kiírni, lapozok tovább. :)

Nos, azt is írta, hogy max, 3 cm vastag tincsekkel dolgozzunk. AHA. Nekem sok hajam van,legyen 5 cm . 

Képzeljétek el, nem véletlenül írják ezeket! (haha) Ugyanis neki estem 5 centis tincsekkel és jól beragadt a hajam. Alig tudtam kiszedni (tépni mert megijedtem hogy leég a hajam), de nicsak mit írt ki? Error2. Ja, az azt jelenti, hogy túl sok a haj és  leállt a gép nehogy baj legyen! Milyen okos! Szuper!

Utána már csak kisebb tincsekkel próbálkoztam, rá kell érezni, hogy hogy tedd bele és utána gyerekjáték! Nyilván a végén éreztem csak rá. (közben mellettem játszott a kicsi és volt egy altatás is és a férjem is hazajött tehát elhúzódott a betanulás) Azt mondom egy 20-30 perc alatt készen van a frizura.

És az eredmény?g sosem sikerült ilyet! Imádom! 

Ajánlom mindenkinek! Emagon most akciós volt, és 1 nap alatt megérkezett! 

 haj.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anyapradatvisel.blog.hu/api/trackback/id/tr1613730532

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása