Anya Pradat Visel

Sikeres, Mai, Trendi, Céltudatos anyák blogja

Tegnap délutánom

2018. május 30. 14:57 - Addison

Magyar egészségügy forever!

Nem akarok politizálni, próbálom kihagyni a cikkekből ezt a témát. De tegnap elmentem egy egészségügyi intézménybe. Igénybe venni egy szolgáltatást. Nevezetesen tüdőszűrést.

Tény:

Alkalmassági papírhoz kellene nekem tüdőszűrésről papír. Nyitva vannak kedd és csütörtök délután fél 6-ig.

Szuper.

Ember tervez: 
Apa hazarohan 4 -re a munkából, anya elrohan 4:05 perckor GYALOG. Közel lakunk a tüdőszűrű épületéhez, kocsival 5 perc lenne de nem 4 órakor, akkor 20. Gyalog 10 perc csúcsforgalomban is. Akárhogy számolom, fél 6-ig muszáj végeznem, papírmunkás, befizetős dolgokkal együtt is!

Egészségügy végez:
Addig a terv szerint ment minden, hogy odaértem időben. Egyik ablakban bejelentkeztem, kaptam egy papírt, hogy menjek át az egy méterre lévő másik ablakhoz és ott fizessek. Sorban állás az ablaknál. Lassan 10 perce várok a sorban, pedig csak ketten vannak előttem, de még egyikük sem tudott fizetni. Hallatszik hát az ablakból,- leállt a rendszer,- mert valaki más  is belépett máshonnan.. Kiszól a hölgy: "kistürelmet, üljenek le MIND". 5 óra 7 percig vártunk, 4 ember összesen. Ekkor közölték,nem az ő hibájuk, nem megy a rendszer, frissítés megy rajta és habár fél 6 -ig vannak nyitva, IGAZÁBÓL csak negyed 6-ig. Jöjjünk vissza,,,legyünk kedvesek csütörtökön.

Summa:

  • Apa hamarabb eljött a munkából
  • anya rohant át a városon
  • ott ültem 1 órát
  • nem sikerült 
  • kezdhetjük elölről másik nap 

Ezek után, egy nagy pohár hideg limonádét megérdemeltem.......... 

img_5996.JPG

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anyapradatvisel.blog.hu/api/trackback/id/tr4514012842

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása