Anya Pradat Visel

Sikeres, Mai, Trendi, Céltudatos anyák blogja

Betanítási fázis

2018. február 28. 08:42 - Addison

ha_betanitanak.jpg

Az Ördög Pradat Visel cimű filmben ugyebár 2 asszisztenssel dolgozik a Miranda.
Itt tehát egész napos/hetes betanítás áll fent. Igaz, mások a feladataik , de a Emily végezte Andy munkáját is előtte, szóval nyilván ő tudja csak betanítani.

On the job - tehát végzik a munkát és mellette szépen tanítja Andyt Emily. Na most ők végig együtt maradnak, ami nagy könnyebbség mindkettőnek. Ugyanis milyen jó is, ha van az embernek helyettese... :)

Érdekesség, hogy a való életben 3 asszisztense van Anna Wintour-nak. A film után kaptak egy kis rivaldafényt, és bemutatták őket.

Én még ilyen helyen nem dolgoztam, ahol kettő asszisztens is lenne egy vezetőnek, és nem is volt akkora szerencsém, hogy mindig az elődöm be tudjon tanítani. Sajnos volt ahol hamarabb távozott mint én megérkeztem.

Ha már van tapasztalatod, akkor azért könnyebb, és főleg csak a cég saját dolgaiban és egyedi rendszereiben kell hogy valaki segítsen. 

Ha mellettem ült az előző -előző asszisztens, akkor ő tudott nekem segíteni és pár napos tréning után magamra is maradtam. De hát ő már akkor régen másik pozícióban ült, nyilván nem állhat meg a munka. De azért nem kell sajnálni, mert az őt megelőző lány, a szomszéd osztályon dolgozott, és hozzá mindig fordulhattam ha elakadtam! Valamint nálunk például szorosan együtt kell a HR-igazgatóval is dolgozni, így ő is nagyon  sokat segített az elején. (köszi Ari+Bea)

Azt gondolom, ha kezdő vagy, természetesen minden cégnél melletted lesz valaki aki betanít, amíg szükséges. Persze se egy asszisztensi se másik pozinál nem arra van a 3 hónap próba idő, hogy azalatt te "csak" betanulj. 1 hónap után már virítani kell. 

Tippek betanuláshoz:

- JEGYZETELJ LE MINDENT! (majd később ami nem kell, nem  kell, de legyen honnan visszakeresni) 

- FIGYELJ oda amit mondanak és ahogyan beszélnek a kollégákkal- máris kapsz egy képet a cég kultúrájáról

- HALLGASS- még  nincs itt az ideje a vélemény kinyilvánításnak, most csak gyűjtsd az infokat

- fizetés témakörét NE nyisd meg senkivel 

- tudj meg minél többet az új főnöködről

- jegyezz le minden jelszót

- rakj szép rendet az asztalodon, szelektálj 

- KÉRDEZZ! az elején nem szégyen, kérdezz, abból nem lehet baj! 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anyapradatvisel.blog.hu/api/trackback/id/tr9613700538

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása