Anya Pradat Visel

Sikeres, Mai, Trendi, Céltudatos anyák blogja

Kihívás: Online szülés utáni torna program

2018. január 09. 08:24 - Addison

Gyerünk Anyukám . hu

Találtam egy cikket és benne egy oldalt emlegettek, ahol anyukák álltak össze és több tornát adnak online, ami segít regenerálódni szülés után. Sokkal utána is. 
Beneveztem egy 8 hetes programba hozzájuk. Ebben a posztban megosztom Veletek, a tapasztalataimat.

Bevallom szkeptikus vagyok az online tornákkal: ha lemegyek a konditerembe, vagy futni vagy teniszezni stb. az tuti hatásos. De torna? Otthon? Kisbaba mellett?

Kismamaként mikor már nem tudtam menni konditerembe, Rubint Réka kismama videójára tornáztam. Iszonyú jól esett, átmozgatott, és fittnek éreztem magam és csípem Réka stílusát ezért jól is éreztem magam a videók alatt. (és a Férjem is szerette nézni ahogy tornázok:))

De itt nem Réka van, itt 3 anyuka akik amúgy pilates és jóga oktatók is. 

Hogy néz ki a program? 
8 hét, kezdőállapot felméréssel, előtte képpel.
2 naponta új videó, pilates, torna és jóga felváltva.
48 órád van megcsinálni egy-egy mozgást, hiszen utána új kerül fel.
Egy nagy excelben vezetheted a többi társaddal,hogy melyik edzést végezted el és hányszor.
Van még zárt Facebook csoport is, de nekem nincs magán FB oldalam, így én abból kimaradtam
Valamint kis videók a mindennapok segítésére- praktikus tanácsok anyuknak

INDULÁS ELŐTTI ÁLLAPOTFELMÉRÉS:

derékbőség köldök magasságban (cm) 76
csípőbőség: legnagyobb kerület (cm) 82
szétnyílt hasizom mértéke (ujj) 2
záróizomzat állapota (1-10 skálán, 10 max) 8
térdeléses fekvők száma 30 mp alatt (db) 16

Naplóm a 8 hétről:

 (csak röviden és tömören, semmi mellébeszélés, tudjátok..)

1.Hét

Hétfőn nagy lelkesedéssel vágtam bele. Pilates volt az első videó. Csalódtam. Nekem a pilates nem jön be. De végig csináltam ha már belekezdtem. Kedden már nehezebben ment, főleg mert untam és mert egyedül volt itthon a bébivel este 10-ig. Szerdán jött tartásjavító torna! Na végre, az pont kell nekem. Jó tippek vannak  benne es egyszerű gyors gyakorlatok, hogy szépen tarts magad, ami ugye alap, hogy szép tartás =szép/sexy nő...
Viszont itt a mozgás igényem nem lett kielégítve.
A hasizom erosito joga nagyon jo volt! Vegre olyan feladatok amiket ismerek már! Hiszen jártam jógára, sőt kismama jógára is. 

2.Hét

A pilates nem nekem való, ismét rájöttem. Mivel nem élvezem kicsit sem, szerintem elég is volt ebből ennyi. A jóga isteni volt, de faj a hasam mar, így inkább hétvégén pihenek és nem tornázom. Viszont a tartásjavítás óra nagyon hasznos, tanultam egy jó gyakorlatot, ami 5 mp és bármikor, bárhol el lehet végezni, és szépen kiegyenesíti a hátamat! 

3.Hét

Na hát, a pilatest élből kihagyom. Majd 2 napig csinálom a formabontó tornát: nem nyerte el tetszésemet. Gyorsan haladunk egyik feladatról a másikra, és a zene külön megy a videó alatt, ami nagyon zavaró. Nem túl professzionális így és nekem nem  élmény .

4.Hét

pilates: nulla
torna: semmi
jóga: kiraly

Eljött a program félideje. Elértünk az első felméréshez, hogy kapjunk egy képet, haladunk-e.

Mérés eredménye: 

derékbőség köldök magasságban (cm) 74
csípőbőség: legnagyobb kerület (cm) 80
szétnyílt hasizom mértéke (ujj) 2
záróizomzat állapota (1-10 skálán, 10 max) .
térdeléses fekvők száma 30 mp alatt (db) 26

 

5.Hét

2 jóga csak amin részt vettem,  más most online torna nem volt a héten. Ez a torna őszintén amúgy sem izgat , helyette táncoltam félórát a kisbabámmal! Azért a 8 kg súllyával elég edzés ez is!

Továbbá edzések helyett, ÉN időt tartottam és  elmentem egy  nagy bevásárló körútra szépen.

6.Hét

Ez már egy decemberi hét, évzárás. Szóval kedden céges vacsin vettem részt, szombaton pedig céges karácsonyi buli = 1 db jóga teljesítve a héten mindössze :) Jó, ez egy ilyen hét! És kellett!

7.Hét 

Az előző heti jóga órák anyagait újra és újra megcsináltam még nem jött hétvégén az új jóga videó. Mert az mindig pénteken jött csak. Aztán azt csináltam meg minden nap. Iszonyú jól esik a sok nyújtó gyakorlat és a végén a relaxáció...

8.Hét 

Karácsony hete de mégis heti 3 jóga sikerült! Elvégeztem az utolsó méréseket. Azt vártam hogy a szétnyílt hasizmom teljesen visszaáll, de nem. Ezen még dolgoznom kell sajnos. 

Végeredmény:

derékbőség köldök magasságban (cm) 73/ azaz -3 cm
csípőbőség: legnagyobb kerület (cm) 80/ azaz -2 cm 
szétnyílt hasizom mértéke (ujj) 1 /azaz -1
záróizomzat állapota (1-10 skálán, 10 max) 10 /ezzel amúgy sem volt baj
térdeléses fekvők száma 30 mp alatt (db) 31/ azaz +15 

 

Összegzés:

Ez a program 16,200 huf -ba került. Ha heti csak 1x megyünk el egy óra jógára vagy tornákra vagy konditerembe 8 héten át, akkor pont ennyi vagy többe kerülne. Szóval az ára teljesen oké.
Nekem tanulság, hogy a pilates nem az én világom egyelőre, tornából maradok Rubint Rékánál, és a jógát folytatnom kell mert nagyon jól esik! 
Egy mondatban: ajánlom mindenkinek , aki nem rég szült, hiszen ez a tornasorozat ad egy heti elfoglaltságot és kikapcsolódást a nagy babazásban illetve segít regenerálódni vagy fogyni is, mert azt lássuk be, én nem is akartam fogyni, de ha a tornát például végig nyomjátok, tuti a fogyás, ahogy néztem a többiek eredményeit az excelben! Én most befizetek egy havi összeget melyért cserébe egy hónapig elérem a jóga órák anyagait. 

Jó mozgást Anyuk! 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anyapradatvisel.blog.hu/api/trackback/id/tr7313230347

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása