Anya Pradat Visel

Sikeres, Mai, Trendi, Céltudatos anyák blogja

Praktikusság a napirendben

2017. november 10. 22:21 - Addison

Én így építettem be az anyaság előtti programjaimat a kisbabás mindennapjaimba

Még pici a baba, 2-3 óránként eszik ugye.
Így nekem enni időben és rendesen minden nap, kihívás. Vagy meginni a kedvenc fekete teámat reggel. Vagy feltenni sminket, hogy csinosnak érezzem magam és tetszek gyermekem apukájának ;)
Összeírtam, én mit találtam ki ezen problémák megoldására:

  • Ha nincs idő rendesen enni/reggelizni: zabszelet összetörve kis tálkába - főleg a Giant bar ami jó sok kalóriával felér egy egészséges reggelinek
  • Reggeli smink felkerül gyorsan, ha a baba ébren van, viszem magammal a hordozóban vagy a kiságy mellé ülök a smink cuccokkal
  • Ebéd rendelés: Teletál- tól , néha kényeztetés jelleggel eredeti olasz pizza rendelése
  • Közös mozgás: séta és tánc - legalább nem  maradok le az új zenékről sem ;) (ajánlom: Spotify Top 50 Global hits) 
  • Este:a zuhanyzás után, kényeztetés: testápoló, éjszakai arckrém, szempilla növesztő spirál 

 dringktea.jpg

Foto:Pinterest

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anyapradatvisel.blog.hu/api/trackback/id/tr713230919

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása