Anya Pradat Visel

Sikeres, Mai, Trendi, Céltudatos anyák blogja

Baba popsitörlők összetevői

2018. február 10. 19:17 - Addison

baby-wipes.png

Nehéz anyaként eligazodni, mi a jó termék gyermekünknek, mit érdemes megvenni vagy pontosan milyen anyagokat tartalmaznak azok a szerek amiket használunk minden napi ápolásuk során! 

Az 5 legismertebb márka HIPP, SUDOCREM,PAMPERS, LIBERO és NEOGRANORMON sensitive popsitörlőjének gyűjtöttem táblázatba az összetevőit. Az 5. nem szerepel benne, mert a Neogranormon összetevői listája egyelőre nem található meg a honlapjukon! Kár. 

Én is csak laikus vagyok, ezért minden összetevőre rákerestem és kimásoltam a magyar nyelvű megfelelőjét, hogy tudjuk meg mi is az, vagy miért van benne a popsitörlőkendőben. Aminél hosszabb magyarázat szükséges, ott linket illesztettem be. 

Képre kattintva megnyílik pdf. fájlként is a táblázat! 

Jó böngészést Nektek! 

torlok.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anyapradatvisel.blog.hu/api/trackback/id/tr9913652016

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása